Tylko odpowiednio przeprowadzone linkowanie daje solidne efekty

W branży SEO panuje przekonanie, że im więcej pieniędzy może się wydawać na działania pozycjonerskie (tworzenie stron zapleczowych wprost pod klienta, kupowanie tekstów preclowych i opisów do katalogów stron od copywriterów, zdobywanie linków z wartościowych miejsc), tym szybszy i lepszy będzie efekt ostateczny. Tymczasem rzeczywistość jest zupełnie inna i największe budżety na pozycjonowanie przeznaczają nie te firmy, które chcą uzyskać efekty błyskawiczne, ale pragną je utrzymać przez jak najdłuższy czas. Nic zatem dziwnego, że budżety na SEO wielkich gigantów – serwisów aukcyjnych, bankowych, sklepów internetowych, stron społecznościowych i rozrywkowych – przekraczają niekiedy setki tysięcy złotych.

Chodzi tutaj oczywiście przede wszystkim o bardzo oblegane, konkurencyjne i wymagające frazy, gdzie ilość firm walczących jest bardzo duża, a każda dysponuje porównywalnie wielkim budżetem. W niektórych przypadkach pozycjonowanie jest zatem dla nich zasadniczą metodą promocji indywidualnej firmy i przy okazji metodą najbardziej z dobrym skutkiem, przynoszącą wielkie zyski. Nieoficjalnie wiadomo wręcz, że czołowe banki w gronie polskich instytucji finansowych, promujące się na frazy powiązane z kredytami, pożyczkami czy kontami osobistymi, wydają na pozycjonowanie i usługi SEO średnio 90 tysięcy złotych miesięcznie! Trzeba jednakże pamiętać, że w budżet ten wliczają się również różnego rodzaju oficjalne kampanie w portalach typu Google Adwords, gdzie stawki za kliknięcia w przypadku takich fraz są wyjątkowo wygórowane. Zapoznaj się z naszą ofertą:
prywatne presell – odpowiednio zrealizowane pozycjonowanie daje solidne efekty.