Ekstra buty – streetwear

Moda systematycznie się zmienia. Moda różni się pośród poszczególnymi krajami. Inna jest także moda w mieście a inna na wsi. Moda może być inna wręcz w innym województwie. Tak realnie to jaka jest moda, to już zależy od odgórnych czynników. W tym momencie liczy się oryginalność. Nie trzeba być w stu procentach modnym, ale fajnie w jaki sposób się czymś charakteryzuje. Można bardzo łatwo spostrzec jaka w danym miejscu panuje moda, po ubraniu, po zachowaniu się osób. Jadąc do jakiegoś, obcego aglomeracje i po obserwując odrobinę ludzi od razu zobaczy się co i kto lubi, jak się kobiety i mężczyźni ubierają. Dla wielu osób ma to znaczenie, więc preferują dopasować się do mody bieżącej w danym miejscu. W miastach większą uwagę przywiązuje się do tego, jakie i kto nosi ubrania. Nawet dzieci zwracają na to uwagę i pragną nosić modne i markowe ciuchy. Z markowymi ciuchami to tak już było, jest i będzie. Młodzież pragnie nosić super oryginalne ciuchy, woli wyglądać rzeczywiście bardzo ładnie. Są nawet specjalne streetwear o modzie w mieści, na ulicach. Czasem może się wydawać to nie potrzebne, niemniej jednak warto zwrócić uwagę na to, co jest modne w danym miejscu. Jadąc dokądś i chcąc być modnym i nie odróżniać się, należy się dostosować do sytuacji i do bieżącej mody. Osoby dorosłe sobie z tym poradzą. Nie interesuje ichniejszym za bardzo moda i dosłownie w jaki sposób nie posiadają markowych ciuchów, to jakoś to przetrwają. Gorzej jednak jest z młodzieżą. Oni nie pragną czuć się wyalienowani z swojego środowiska rówieśniczego. Nierzadko to ubrania decydują o tym, czy będzie się zaakceptowanym w kategorii rówieśniczej. Powinno się posiadać jednak wysokie poczucie osobistej wartości, powinno się umieć sobie radzić z takimi trudnymi sytuacjami. Nie każdej osoby jest stać na to, by kupować dziecku super markowe ciuchy. Powinno się jednak wykreować w nim wysokie poczucie wartości, ażeby miało świadomość, że nie można patrzeć na człowieka przez pryzmat ciuchów. Jeśli tam będzie, to nie będzie poprawnie.